17 juni 2014

V&D Schoolcampus #Selfideo

0 reacties
 

Hoi!
Vorige week was ik door V&D uitgenodigd om bij het event van de Schoolcampus aanwezig te zijn. Ze presenteerden natuurlijk de nieuwe schoolspullen, maar ook kun je bij de Schoolcampus nu terecht voor een super tof nieuw idee, de Selfideoclip. Klik snel verder, want in het filmpje wat hieronder staat vertel ik je hier meer over. Ook heb ik wat foto's op een rijtje gezet van de nieuwe schoolspullen die je nu bij V&D kunt kopen. Want de Schoolcampus is namelijk weer begonnen!




Link naar de website van V&D: klik hier
Volg me op Instagram zodat je ook mijn selfideoclip kunt zien: @ annexxx98

Ik heb op het event wat foto's gemaakt met mijn mobiel, de kwaliteit is hierdoor niet helemaal wat jullie van me gewend zijn, sorry! 


Hier zie je de wand met iPads die nu rondgaat door de V&D filialen in Nederland. Klik op deze link om te zien wanneer jij selfideoclips kunt opnemen in het filiaal in jouw buurt!








Er zijn weer heel veel toffe nieuwe schoolspullen te koop bij V&D. Ik ga binnenkort met een vriendin weer inkopen doen voor het nieuwe schooljaar :) Ik hoop dat nu alles duidelijk is over de Schoolcampus en het nieuwe idee van de selfideoclip. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust bij de comments!
Oh! Vergeet niet ook een selfideoclip te plaatsen op Instagram met de hashtag #selfideoclip, dan maak je namelijk kans op een exclusief concert van Kraantje Pappie! 

X Anne

Advertorial

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff