3 juni 2014

My Photodiary Mei #2

0 reacties
 
Hoi!
Als ik afgelopen twee weken zou moeten omschrijven doe ik dat met deze woorden: natuur, shoppen en netflix. Haha, kijk mee naar mijn photodiary van afgelopen twee weken! 



Ik maakte deze foto van de mooie tulpjes die bij ons in de woonkamer stonden. Het doet me echt denken aan de lente <3 br="">


We hebben Netflix voor een maandje, je kan het gratis één maand lang uitproberen. En daar heb ik al veel gebruik van gemaakt! Ik hoop dat we hierna een abonnement nemen, want het is echt een super systeem om even een filmpje te kijken als je daar zin in hebt!


Yay! Ik ben van plan mijzelf gitaar te leren spelen, ik ken nu vier akkoorden, dus ik ben op weg.. Vooral in de zomervakantie wil ik me hierop gaan focussen, het leek mij altijd al tof om een muziekinstrument te bespelen. Ik nam er nooit de tijd voor, maar nu ben ik van plan door te gaan zetten!


We gingen vorige week bij vrienden eten, ze hebben daar een groot raam met dit uitzicht. Wowwowwow, super mooi plaatje bij zonsondergang!


Afgelopen vrijdag ging ik samen met mijn vriendin Eva winkelen in Rotterdam. We kochten deze ijsjes om even bij te tanken, haha! Ik weet niet precies meer hoe het zaakje heette, maar het zit vlakbij de Monki en schuin tegenover de New Look. Je kan daar een cupje kopen en die mag je vullen met alle smaken ijs en toppings die je maar wilt. Ik nam Aarbei en Mango ijs met witte en melk chocolade krullen, kitkatcruch en stroopwafelsnippers, yum!


Ik poste deze foto op Instagram van mijn aankoopjes die dag. Jullie hebben het misschien al gezien in een shoplog, klik hier als je beniewd bent naar de shoplog!


Weer zo'n pretty zonsondergang!


Vrienden van ons stonden in de buurt van waar wij wonen op een 'boerencamping' om de vouwwagen uit te proberen. Wij gingen even langs om gezellig samen een hapje te eten, maar eerst mochten we trekker rijden haha! Op deze foto zie je mij rijden :)

Lekker op de fiets :) Ik vind het altijd super gezellig om samen te fietsen, maar af en toe lekker alleen fietsen kan ook wel eens relaxed zijn! Even je hoofd leeg maken met een muziekje op...


En dit is dan het landschap waar ik doorheen fiets, dat maakt fietsen een stuk leuker!


Ik had altijd een rekje met een mand op mijn fiets, maar die is nu helemaal doorgeroest. :( Nu ben ik dus weer aan het klungelen met een spin, zucht..

Dat waren mijn twee weken, wat heb jij gedaan?

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff