7 juni 2014

Today | 07-06-14

0 reacties
 

Hey allemaal! Hoe gaat het met jullie? Vandaag zijn ik samen met mijn ouders, broertje en zusje naar gezellig naar oma geweest. We gingen nog even verlaat op visite voor moederdag, haha :) We zijn een stukje gaan wandelen langs een meertje daar vlak bij de Duitse grens ergens, en sloten de dag af met een etentje bij het pannenkoekenrestaurant. Ik maakte wat foto's van mijn dag, en het leek mij leuk deze met jullie delen!


Dit was mijn onbijtje, niet zo bijzonder eigenlijk :) Ik at een getoaste (schrijf je dit zo?) boterham met jam en een stukje van het italiaanse breekbrood wat mijn moeder gisteren had gebakken.





Wat foto's die ik maakte tijdens de wandeling waar ik het over had... Ik heb een beetje zitten spelen met de camera aangezien is sinds kort een standje heb uitgevonden waarbij je de achtergrond wazig kunt maken. Dit vind ik zo'n mooi effect geven aan de foto's!




Bij het pannenkoekenrestaurant! Ik nam een pannenkoek met cherry tomaatjes, mozzarella, pesto en rucola. En natuurlijk een ijsje, met vanille ijs, slagroom en verse aardbeien, zo lekker! Haha, trouwens alle foto's zijn zonder filter op de blog gezet, behalve die ene foto van mij die je net zag. Ik vond het zwart-wit effect eigenlijk wel tof staan bij deze foto :)










Op de terugweg zagen we de regenboog, en reden we langs een afbrandende caravan op de snelweg, haha. Dat moest ik gewoon even vastleggen, zoals je ziet was ik iets te laat!

Toen ik net thuis kwam ben ik gelijk achter de computer gaan zitten om deze blog te schrijven. Ik vind het zelf altijd leuk om blogposts te lezen die lekker spontaan zijn, je weet wel. Gewoon een kijkje in iemands leven. Wat heb/ga jij dit weekend gedaan? Nog een fijn,warm pinksterweekend gewenst sweethearts!
Binnenkort komt er een outfitpost aan van wat ik die dag droeg.

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff