11 juni 2014

Today | First Summer BBQ

0 reacties
 





Hoi allemaal!

De laatste tijd ben ik wat meer into fotografie en persoonlijke blogs. Waarschijnlijk hebben jullie al wel gemerkt dat mijn blogposts de laatste tijd ietsje anders zijn, haha! Ik heb me een beetje laten inspireren door Scandinavische blogs, zoals deze bijvoorbeeld. Op haar blog post Erica elke dag een blogpost met daarin veel outfits, lifestyle achtige dingen en.. ze kan vooral heel mooi fotograferen!
Het was afgelopen weekend super lekker weer dus we konden eindelijk weer buiten eten, en daar hebben we gebruik van gemaakt! Het leek mij leuk wat foto's te schieten van wat ik zoal at op de eerste BBQ van dit jaar. Een beetje ter inspiratie eigenlijk, hebben jullie al trek? Trouwens, als je een vraag hebt over wat ik eigenlijk op mijn bord heb liggen, stel ze gerust in de comments! :)

Wat vinden jullie van dit soort lifestyle-achtige blogposts? Vaker doen?

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff