9 juni 2014

OOTD | Black & White

1 reacties
 







































































Hoihoi!

Hier de beloofde outfit waar ik het in de vorige blogspost over had. Deze outfit droeg ik afgelopen weekend, eerst gingen we naar de kerk en daarna gelijk door naar oma. Met oma maakten we een wandeling dus ik had mijn nieuwe wedges even verruild voor comfortabele allstars, haha! Ik ben heel blij met mijn nieuwe schoenen, ik kan ze heel makkelijk combineren en ze lopen ontzettend lekker. Ook droeg ik weer eens een horloge, dat doe ik eigenlijk nooit. Ik vond dat mijn outfit wel een klein beetje kleur kon gebruiken dus ik droeg mijn horloge in combinatie met een armbandje wat ik zelf maakte. Dit zijn van die Loombands, mijn zusje is letterlijk (!) de hele dag die dingen aan het maken. Het maakte me best wel nieuwsgierig dus ik ging ook met de elastiekjes aan de slag. Dit armbandje heeft eigenlijk het makkelijkste 'steek' die je kunt maken, dus het was helemaal niet lastig. Je bent er een paar minuutjes mee bezig en dan heb je best wel een grappig armbandje, vind ik dan. Meer dan zo'n simpel armbandje hoef ik ook niet te maken hoor... haha!
Kennen jullie de 'loom'trend ook?

Jumpsuit H&M | Riempje Primark |  Wedges Bershka | Horloge Mees & Co | Armbandje Zelfgemaakt

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff