10 juni 2014

Nieuwe Lay-out!

0 reacties
 


Hi allemaal!
Ff een snel berichtje tussendoor :) Ik heb namelijk een nieuwe lay-out! Dat is jullie vast niet ontgaan... Ik heb vanaf gisteravond een beetje zitten knutselen want ik was mijn vorige lay-out een beetje zat, haha! Dit is het geworden, er zal misschien nog wel het een en ander aan gebeuren, maar dat zien we dan wel. Ik hoop dat jullie het mooi en overzichtelijk vinden. Ik heb me een beetje gehouden aan het kleurthema wat ik hiervoor ook had, en wat andere dingetjes aangepast zoals de lettertypen, de header, de content die nu rechts staat en de titels die nu gecentreerd staan. Hope you like it!

Wat vindt jij van de nieuwe lay-out?

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff