15 juni 2014

My Photodiary juni #1

0 reacties
 

Hoi!
Vandaag is het weer de 15e zag ik.. dit betekent dat het weer tijd is voor een photodiary! Dit is dus het 2e artikel vandaag, niet echt goed verdeeld. :s
Ik neem jullie weer met me mee door de afgelopen twee weken. Kijk maar mee...



Eigenlijk vind ik klaprozen misschien wel één van de mooiste bloemen die er zijn... Deze stonden langs de rand van de weg.


Met de bus en de trein en de tram naar mijn allereerste PERSEVENT! Whoeehoee. Ik ging naar Amsterdam voor de V&D Schoolcampus, en ik vond het best spannend. Hier horen jullie binnenkort meer over..


We kregen een presentatie en we mochten snuffelen tussen de nieuwe schoolspulletjes


Met de trein weer naar huis!


Goodiebag!


Met CKV (een soort handvaardigheid) doen we nu een project over maskers, natuurlijk maakten we er zelf ook eentje.


OMG, dit was zoo lekker!


WK-gekte! Ik moet zeggen, ik ben helemaal niet geïnteresseerd in voetbal, maar tijdens het WK moet ik natuurlijk wel even kijken. 5-1, serious?


Gisteren was ik bij de EO-jongerendag met een vriendin, het was in het Gelredome. Supertof dagje gehad!


Nu ik dit schrijf zit bij mijn opa, op een Vaderdagbezoekje. We hebben wat superlekkere kersen gehaald, en die heb ik bijna allemaal opgegeten net, oeps!

Dit waren mijn afgelopen twee weken, wat heb jij allemaal gedaan?

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff