15 juni 2014

Video: My summer make-up look

2 reacties
 


Hoi!
 Ik laat jullie in de video hierboven zien welke look ik maakte voor deze zomer. Klik hier als je de video niet kunt zien! :) 


 Producten die ik gebruikte:
 * Essence CC cream 010 natural
* Catrice camouflage cream 020 light beige
* Rimmel Londen stay matte powder 006 warm beige
* Rimmel Londen natural bronzer 026 Sun kissed
* Sleek Rose gold blush
* Maybelline color tattoo '35- on and on bronze'
* Sleek storm palette
* Dolce & Gabanna black eyepencil 

* Essence stays no matter what eyeliner pencil 
* Miss sporty incrediball mascara
* Catrice Utimate shine lipstick '22 get the nudes paper!'


X Anne


Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

2 opmerkingen:

  1. wil je een whats in my bag doen dat lijkt me super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee! :) Ik heb niet standaard een handtas bij me, omdat ik natuurlijk gewoon naar school ga, maar ik heb wel wat handbag-essentials... Die kan ik wel laten zien :)

      Verwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff