19 september 2014

Review: W7 In the nude palette

2 reacties
 
Hi!
Nog een review deze week! Yay! Denk ik tenminste, vinden jullie het leuk? In de vakantie kocht ik dit W7 In the nude palette. Jullie hebben vast wel eens gehoord van W7, ze hebben meerdere paletten. Dit palette is een dupe van het Urban Decay Naked 3 palette. Kijk snel mee naar wat ik ervan vind!

De reden dat ik voor dit palette koos, is dat er hele mooie roze tinten oogschaduw in zitten. Het is nude, maar niet zo standaard nude. Snap je wat ik bedoel? Vast wel!
De roségouden verpakking vind ik trouwens heel erg mooi, echt een dupe van Naked 3.


Het palette bevat 12 kleuren, twaalf roze tinten-achtige tinten. Van licht naar donker, shimmery en mat. Ook komt er met dit palette een schattig kwastje met twee kanten, een sponsapplicator en een klein harig kwastje. Ik ben nooit zo enthousiast over dit soort kwastjes, maar het is toch leuk dat ze dat erbij doen!

Oeh! De swatches, je ziet ze hierboven. Ik vind het stuk voor stuk prachtige kleuren. Alhoewel de oogschaduws aardig kruimelig zijn, komt er veel pigment vanaf en ik denk dat je met dit palette hele leuke looks kunt maken. Sterker nog, ik weet het zeker! Wel een beetje oppassen voor de kruimeligheid van de oogschaduws, je moet er dus niet hard met je kwast overheen wrijven.
Dit is een voorbeeldje van een look die ik met dit mooie palette maakte. Ik vind het echt heel leuk om met dit palette te spelen, je kunt zoveel kanten op! Je kunt een everyday look maken maar als je wat meer donkere tinten pakt, kun je ook een smokey eye maken. Love it!


Jullie hebben waarschijnlijk wel door dat ik dit palette heel mooi vind! Je kunt er heel veel kanten mee op en het bevat mooie roze tinten oogschaduw die je niet zo vaak ziet bij budgetmerken. Dat breng mij gelijk bij het volgende punt: de prijs! Ik kocht dit palette bij de Op=Op voordeelshop voor 7,98 euro (zo goedkoop voor een palette als dit!). Je kunt het ook krijgen bij Makeup Musthaves.
Het enige nadeel is dat de oogschaduws een beetje kruimelig zijn, maar als je voorzichtig bent valt er heel goed mee te werken want de pigmentatie vind ik top!

Wat vinden jullie van deze budget-beauty?

X Anne

2 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff