25 september 2014

DIY ❤ Etagère maken

0 reacties
 
Hoi!
Vandaag heb ik weer eens een DIY voor jullie! Ik maakte namelijk twee etagères van kopjes en schoteltjes. Een heel simpel en snelle DIY, die wel heel leuk en handig is. Kijk maar mee hoe je dit kunt maken.



Je kunt verschillende formaten etagères maken, ik maakte twee kleinere formaten. Wat heb je nodig voor één etagère?
- verschillende formaten schoteltjes/borden (het ligt er maar nét aan hoe groot en hoe hoog je je etagère wil maken)
- kopjes of eierdopjes als tussenstukjes
- secondenlijm

Ik heb alle kopjes en schoteltjes bij de kringloopwinkel gekocht, daar hebben ze waarschijnlijk heel veel mooie en 'kitsche' (is dit een woord?) items. Ik was voor ongeveer 5 euro klaar, en dan heb je 2 étageres!



Het is belangrijk om al in de winkel alle kopjes en schoteltjes goed bij elkaar uit te zoeken. Kijk of ze bij elkaar passen en kijk of de formaten schoteltjes/borden goed bij elkaar passen. Pas als je goed weet hoe je het wil, kun je gaan lijmen. Pak een krant als ondergrond en lijm alles aan elkaar door middel van een klein beetje secondenlijm, goed laten drogen een klaar ben je!


Dit is hoe mijn etagères er uit zagen, ik had wel mijn vingers aan elkaar gelijmd haha! Dus pas heel goed op met die lijm!



Dit is een voorbeeld van hoe je de etagères kunt gebruiken. Echt multifunctionele dingen, je kunt er van alles opleggen. Naast de voorbeelden hierboven zijn ze ook heel geschikt voor makeup of chocola of zoiets.

Ik hoop dat jullie het een leuke DIY vinden, succes als je hem gaat maken!
X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff