9 september 2014

Mijn nieuwe camera ♡

2 reacties
 
Hallootjes!
Vandaag heb ik voor jullie, zoals beloofd, een artikeltje over mijn nieuwe baby. Wat technische info over waar ik hem heb gekocht enz. enz. Ik hoop dat jullie het interessant vinden om te lezen en het is gelijk ook even een aankondiging dat de foto's die vanaf nu op mijn blog komen te staan van betere kwaliteit gaan worden! Lees snel verder!




Hiervoor gebruikte ik altijd de spiegelreflexcamera van mijn ouders (de 350d, een oudje) en een digitale sony camera voor filmen. Toen de Sony camera stuk ging gebruikte ik tijdelijk het cameraatje (schijf je dat zo?) van mijn zusje. Je snapt het al, niet ideaal allemaal. De kwaliteit van vooral mijn video's was niet zoals ik wilde én ik het zelf prettig vind om naar te kijken. Ik vind dat het belangrijk is goede kwalitatieve foto's en video's te maken voor mijn blog. Simpelweg om de reden dat ik zelf ook afhaak bij een artikel/video als de foto's slecht zijn. Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen wat een blog kwalitatief goed maakt, maar toch. Ik blog nu al ruim een jaar en ik vind het onwijs leuk om te doen, tijd voor een stapje vooruit dus!

Van mijn ouders heb ik (voor mijn verjaardag) een deel van het geld gehad voor een nieuwe camera. Ik ging voor de Canon 600d, ik had er al veel over gehoord. Veel bloggers hebben hem én hij heeft een uitklapschermpje. Dat laatste vind ik echt ge-wel-dig! Ik kan nu mezelf zien, scherpstellen, zien of iets in beeld is. Kortom het is nooit meer een verrassing wat er op de foto staat. Dat alleen al is zo'n verbetering! Ik kocht alleen de body (de camera zonder een lens), we hadden thuis namelijk nog een lens liggen. De standaard lens van Canon die ook al bij de camera van mijn ouders zat. Die was nog nooit gebruikt en dus nog in prima staat! Ik kocht de camera bij www.cameratop.nl, zie deze link!

Met andere woorden, ik ben onwijs blij met m'n nieuwe camera. Ik heb al veel foto's gemaakt van beautyproducten én al twee video's geschoten. Ik word iedere keer weer blij als ik de foto's terug kijk op het schermpje. Jullie kunnen dus mooiere foto's verwachten, haha! Hier alvast een voorproefje:




Als jullie nog vragen hebben over de camera of anderszins, just ask me!

X Anne

* De foto's heb ik met mijn mobiel gemaakt, vandaar dat de kwaliteit niet zo geweldig is. Maar, de foto's gaan nu in ieder geval beter worden! :)

2 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff