15 september 2014

My Photodiary september #1

0 reacties
 
Hoihoi!
Vandaag is het weer de 15e van de maand, en dus weer tijd voor een 'my photodiary artikel'. Deze keer heb ik niet zoveel foto's gemaakt, ik weet niet waarom. Je ziet vooral veel eten, haha. Kijk maar mee!

Kijk, daar begint het al! We gingen bij opa langs en bleven gelijk eten dus dat werd Chinees. Vaste traditie. Altijd als we bij opa zijn halen we Chinees, yum!

Ik deed eens een keer iets anders. Ik nam couscoussalade mee naar school in plaats van boterhammen. Lekker joh! En heel voedzaam! Ik zal even snel vertellen wat er allemaal in zat:
- couscous
- cherrytomaatjes
- geitenkaas (zacht)
- olijfolie
- citroensap
- italiaanse kruiden

Ik gooi jullie helemaal dood met plaatjes van het mooie landelijke uitzicht als ik naar school fiets geloof ik, haha. Hier weer zo een!

Dit is mijn ontbijt, bijna elke dag eet ik wel deze cruesli met yoghurt of kwark. Lekker en voedzaam, ik dacht dat het wel leuk was dit een keer met jullie te delen. Wat eet jij als ontbijt? Daar ben ik echt heel benieuwd naar!

Lekker vooruitwerken voor mijn blog en YouTube. Dat vind ik echt leuk om te doen, en het geeft achteraf echt een fijn gevoel!





























Ik ben sinds dit schooljaar wat meer geordend, en zo ook met mijn blog. Ik heb een aparte agenda die ik bijhoudt voor alle artikelen en filmpjes die online komen. Ik maak werk alles voor op zaterdag omdat ik doordeweeks eigenlijk geen tijd heb, hier zie je trouwens een preview voor deze week!

Dat was het alweer, wat heb jij afgelopen twee weken gedaan? Oh! En wat eet jij als ontbijt?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff