11 september 2014

Mijn verjaardagscadeaus!

1 reacties
 

Hi lovies!
Het leek mij leuk jullie mijn verjaardagscadeaus te laten zien. Vorig jaar heb ik dit ook al gedaan (in de vorm van een filmpje) en jullie vonden het toen heel leuk om te zien. Ik ben erg blij en dankbaar dat ik zoveel mensen heb waarmee ik mijn 16e verjaardag kon vieren. Ik ben dan ook best wel verwend afgelopen zondag, ik ben iedereen erg dankbaar dat diegene met zoveel liefde en zorg een cadeautje voor me heeft uitgezocht. Dit artikel is trouwens totaal niet bedoeld om op te scheppen of zoiets, ik ben heel enthousiast over de dingen die ik heb gekregen en laat het graag aan jullie zien! Klik snel verder!

 Van mijn oom & tante en nichtjes kreeg ik dit leuke mandje gevuld met allemaal meidendingen. Een deodorant + showergel van Voque, een make-up organiser, shampoo, een cadeaubon van Action, een douchepuf, een peel-off masker en een kroontje :) Onwijs leuk én echt iets voor mij!

 Van mijn vriendin Martine kreeg ik een super mooie sjaal met precies (!) de kleur van mijn nieuwe fluffy trui erin. Hoe krijgt ze het voor elkaar, zo perfect! En een setje van 5 chocolademaskers, love it!

 Van de vriendinnen van mijn moeder kreeg ik een spaarpot in de vorm van een koffer waar plaatsen in New York in staan, onwijs leuk! Van mijn tante, oom en neefjes kreeg ik een super lekker parfum van Mexx. Van een andere tante, oom, nichtjes en neefje kreeg ik dit supermooie leren armbandje van het merk 'mie &joe' (leuke naam hè?). Ik heb hem vanaf het moment dat ik het kreeg niet meer afgedaan!

 Van een vriendin en haar ouders, broertje en zusje kreeg ik dit zelfgemaakte kaarsenhoudertje, een stenen hartje, een bodylotion, én dit boekje met allemaal tegelspreekwoorden over vriendschap. Ook kreeg ik nog een pakje bankbilletten (servetten) met geld erin! En roze afzetlint met 'Partyscene do not leave' erop, super leuk! Van mijn oma kreeg ik deze onwijs grappige spaarpot en geld. Zo leuk bedacht!

 Van mijn vriendin Ylonka kreeg ik allemaal leuke decoratie dingetjes!

 Van m'n lieve broertje kreeg ik de roze babylips en het wijnrode lippencil van NYC, thanks brother! Van m'n nieuwe werkgever deze VVVbon, zo leuk en totaal onverwacht eigenlijk! Van mijn lieve vriendinnetje Laura kreeg ik een cadeaubon van Rituals, ooeeehh!

 Van lieve Cynthia kreeg ik dit hele dienblad vol met lekkere goodies! Love it soo much!

 Van lieve Laura (ja nog een Laura, haha) kreeg ik deze kabukikwast van Hema, Milka Oreo en lekkere maskertjes! Thanks so much! En van mijn zusje kreeg ik de Essence Sunclub poeder, kabukikwast en oogschaduwduo. Ze had ook een hele surprise gemaakt, een beautytafel van een schoenendoos en als spiegel alluminiumfolie. Zoo lief!

 Van mijn lieve dinnie Eline kreeg ik de Elle en de Glamour. En lieve Lisanne kon helaas niet bij mijn feestje zijn, maar gaf me op school alsnog een cadeautje, zoo lief! Nu heb ik de Glamour dubbel, maar dat geeft niet. Dan kan ik daarvan lekker collages maken enzo :)

Ook kreeg ik nog heel veel lieve kaartjes en geld. Iedereen heel erg bedankt voor de cadeautjes en felicitaties! Ik ben ontzettend verwend en heb een hele leuke verjaardag gehad!

Wat vinden jullie van mijn cadeautjes?

X Anne

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff