17 september 2014

Review: Essence all about matt primer

0 reacties
 
Hoi!
Vandaag review ik voor jullie deze primer van Essence. De 'All about matt oil control make-upbase' om precies te zijn! Ik heb nog nooit eerder een primer gehad, en ik zocht al een tijdje naar een product (een primer of poeder) die mijn foundation of bb cream de hele dag zou laten zitten. In dit artikel laat ik jullie dus weten of het inderdaad werkt zoals ik hoopte. Klik snel verder!

 Dit is hem dan, ik had weleens foto's van dit product gezien op andere blogs, maar toen ik hem tegenkwam in de winkel was hij echt kleiner dan ik had verwacht! Ik dacht dat 'ie uitverkocht was en er alleen nog testers stonden, haha. Er zit dus maar 20 ml in de verpakking, oh well je hebt gelukkig ook helemaal niet veel nodig van dit product!


Essence belooft dat dit product je foundation lang zou moeten laten zitten én je poriën verkleint/ minder zichtbaar maakt. Nu heb ik al een tijdje last van foundation die gedurende de dag van mijn gezicht afglijdt. Vooral op mijn t-zone, heel irritant want na een schooldag is er gewoon niks meer over van je foundation/bb cream. Dit maakte me eerlijk gezegd best onzeker. Ik hoopte dus dat dit zou helpen...

Ik heb het nu een paar weken getest, dus wat vind ik ervan? Ik heb dit product echt ontdekt! Ik breng een beetje primer aan op mijn t-zone, vooral mijn neus nadat ik mijn gezicht s'ochtends heb gereinigd en dagcrème heb aangebracht. Als tweede stap breng ik dan foundation of bb cream aan, hierbij merkte ik geen verschil met hoe ik dat zonder primer zou doen. Achteraf wel! Wat een verschil qua houdbaarheid van je make-up zeg! Aan het eind van een schooldag zit alles er gewoon nog op. De substantie is wel erg 'silliconerig' dus als je daar niet tegen kan, zou ik dit product vermijden.

Mij heeft het erg geholpen! Heb jij een huid (of alleen op je t-zone) die gedurende de dag gaat glimmen? Probeer deze primer van Essence dan eens. Je betaalt €3,39 voor 20 ml, waar je overigens heel lang mee doet, je hebt maar een klein beetje nodig (zie de foto hierboven). Echt een aanrader dus! Ik kan niet meer zonder dit product. Oh! Te koop bij Kruidvat of Trekpleiser trouwens :)

Love,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff