5 september 2014

My Photodiary augustus #2

0 reacties
 










Halloi!
Het is weer hoog tijd voor een 'My Photodiary artikel'! In het tweede deel van de (vakantie)maand augustus zie je wat foto's voorbij komen van mijn vakantie, het leven toen ik weer terug in Nederland was en de eerste schoolstress. Here we go!

We gingen twee weken naar Frankrijk, per week een andere plek. Hier zie je het dorpje (Châteauneuf-les-bains) waar we de eerste week verbleven.

De tweede week verbleven we in het gebied rond de Loire (grote rivier in Frankrijk) hier waren veel kastelen, soo stunning!


We gingen naar 'het mooiste dierenpark van Europa', Zooparc Beauval. Hier hadden ze een gave vogelshow en panda's. Mijn zusje is helemaal obsessed met panda's en aangezien ze bijna nooit in een dierentuin zijn vond ze dit he-le-maal geweldig!


We bezochten een prachtig stadje genaamd Blois, waar we ook nog even konden winkelen :) Ik heb trouwens bij Sephora niks gekocht, zoo duur allemaal! Wel even gekeken natuurlijk! Typisch Nederlands hè?

Oh my goodness! Wat was dit een lekker toetje! Een mega macaron met o.a. aardbeien, passievrucht, slagroom en zelfgemaakt mango-ijs. *het water loopt me weer in de mond*


Toen we weer in Nederland aankwamen was het gelijk rotweer. Onweer, storm, regen, zwarte lucht. Je kent het wel. Echt weer typisch Nederland...





Gelijk weer tijd om aan school te denken natuurlijk.. m'n boeken moesten nog gekaft worden. Altijd zo'n leuk klusje! Not...




Ik ben zooo blij met mijn nieuwe camera! Er komt aankomende week nog een artikeltje over! :)


Na mijn verjaardag kon ik gelijk weer aan de bak... Omdat ik nu bij de Plus werk (twee dagen in de week) en ook nog op de vocalgroup zit (woensdag, op school) is het wel erg druk allemaal... De schoolstress is alweer begonnen :0

Hoe waren jou eerste schooldagen?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff