22 april 2013

Tag: ABC

0 reacties
 

Vandaag heb ik een tag voor jullie! Dit is een soort van lijstje van vragen waar ik dan antwoord op geef. Dit is de ABC tag, dat houdt in dat ik dan 'vragen' beantwoord die beginnen met de letters van het alfabet op volgorde!
Lees snel verder...
Age: 14
Best friend: Ik heb niet één beste vriendin, ik heb één hele goede vriendin waarmee ik al ongeveer 5 jaar vriendinnen ben. Ook nog een goede vriendin waarmee ik ongeveer 2,5 jaar bevriend ben. En in mijn klas heb ik nog veel meer hele lieve vriendinnen <3
Chore you hate: Ik heb een hekel aan knarsend piepschuim, nagels over een krijtbord en knarsende balonnen. Oeh terwijl ik dit nu schrijf krijg ik al de rillingen!
Dreamhouse: Als ik nét uit huis ben wil ik graag in een appartement net buiten het centrum van een stad wonen. En later denk ik wel in een dorp, maar wel vlak bij de stad zodat alle winkels binnen bereik zijn!
Essential start of the day: M'n wekker uitzetten haha! En dan hopen dat ik niet weer in slaap val.
Favorite color: Ik vind roze heel mooi en mintgroen en legergroen ook!
Gold or silver?: Ik draag eigenlijk bijna nooit goud, dus zilver!
Height: Ongeveer 1,73 meter
Instruments I play: Ik heb ooit blokfluitles gehad, maar dat kan ik niet echt meer. Ik zing wel! Is dat ook oké?
Job title (most recent): Ik werk bij mijn oom in de kas (in vakanties) en voor de rest pas ik wel eens op.
Kids: Kinderen lijkt mij wel wat! Maar daar ben ik nu nog veel te jong voor, ik zie wel wat de toekomst brengt... 
Life is incomplete without: Mijn familie en vrienden natuurlijk. Oh en chocolade!
Music that you always listen to: Ik heb niet een bepaalde stijl die ik altijd luister ofzo. Vaak luister ik top 40 of christelijke gospelmuziek. :)
Nickname: Annetje, Annie, Ananas (haha), Annepanne
Overnight hospital stays: Ik heb weleens in het ziekenhuis gelegen om mijn amandelen te laten knippen. Ook heb ik twee keer buisjes gehad...
Phobias or fears: Nee niet echt, ik ben bijvoorbeeld niet bang voor spinnen of iets dergelijks. Maar als ik bijvoorbeeld in het wild een slang o.i.d. tegenkom, ben ik daar wel bang voor! Maar dat heeft iedereen wel denk ik!
Quote from a movie: Ik heb al een tijdje terug een film gezien namelijk 'Julie and Julia'. Deze film gaat over een vrouw die heel het kookboek van de bekende Julia Child gaat nakoken en daarover schrijft op haar blog. Een mooie uitspraak van Julia Child vind ik: (zie plaatje)
Siblings: Ja een broertje en een zusje!
Time when you wake up: Schooldag: meestal 6:30 maar als ik later les heb 7:30
Weekend: 08:30
Underwear: Ja... 
Very important date this year: 31 augustus > m'n verjaardag!
Worst habit: nagellak van m'n nagels afkrabben.
X-ray's you've had done: Geen, gelukkig maar!
Yummy food you make: Ik kook sinds we een nieuwe keuken hebben één dag in de week (meestal woensdag). Dan maak ik vaak pasta's ik kook overigens ook vegatarisch die dag, ik vind dat je niet persé elke dag vlees hoeft te eten...
Zoo animal: Zebra, ik vind die vacht zoo mooi!!

Vinden jullie het leuk om vaker tag's te zien op mijn blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff