5 april 2013

Mijn eerste blogpost!

2 reacties
 

Mijn eerste blogpost! <3

Dit is mijn eerste blog post... whoehoe!!
Ik wil jullie even vertellen dat ik super veel zin heb om te gaan bloggen. En ik hoop natuurlijk dat na deze post er nog velen gaan volgen.

Ik heb nog nooit eerder een blog gehad en daarom moet ik ook nog een schrijfstijl ontwikkelen... Maar na verloop van tijd komt dit vanzelf denk ik. Ook ben ik nog bezig met de lay-out van m'n blog dus je kunt nog een paar veranderingen aantreffen...

Ik ga niet beloven dat ik bijvoorbeeld elke dag iets post (ook al zo ik dat wel het liefste doen!) dit komt omdat ik het best druk heb met school. Op dit moment zijn we trouwens bezig met een musical op school en hierin gaat veel tijd zitten... Maar ik zeg jullie wel dat als ik tijd genoeg heb, ik met mijn blog bezig zal zijn :-)

Ik zit vol met ideeën voor artikelen! Je kunt op mijn blog onder andere verwachten : OOTD (Outfit Of The Day) / Shoplogs / Tutorials / Swatches en Inspirational artikelen!


Wat zou jij leuk vinden om te zien en lezen op mylifestyle-today.blogspot.nl ?



2 opmerkingen:

  1. Hoi Anne, wat een ontzettend leuk idee zo'n blog. Ikga je vast en zeker volgen en hoop op veel leuke artikeltjes. Ik denk dat ik je een beetje ken dus dat gaat helemaal goed komen.
    En af en toe wat veranderingen maken het alleen maar mooier en persoonlijker. Heel veel succes en knuffie van Oma Sisca

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff