29 april 2013

My favourites... Blouses!

0 reacties
 


In dit artikel wil ik jullie mijn favoriete blouses uit mijn kledingkast laten zien!
Ik zal ook erbij vertellen in welke winkel ik ze gekocht heb. Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien...


Zwarte sheer blouse - Primark
Dit is mijn zwierige zwarte blouse! Hij is gemaakt van polyester en heeft zwarte knoopjes en een borstzakje. Eigenlijk best wel basic maar je kunt hem leuk combineren met een broek met een drukke print bijvoorbeeld!

Spijkerblouse - H&M

Deze mocht echt niet ontbreken in dit artikel. Ik denk dat ik deze nog het meeste draag van allemaal.... mijn spijkerblouse! 

Blouse met print - H&M

Deze blouse heb een keer in de uitverkoop van de H&M voor maar 5 euro gescoord! Hij is ook van polyester en valt heel mooi als ik hem aan heb. Heel mooi bij een donkerblauwe broek of een spijkerbroek.

Houthakkersblouse - Primark


Dit is een 'houthakkersblouse' met een geruitpatroon en gemaakt van katoen. Hij zit heel lekker en deze draag ik ook erg vaak. De blouse heeft ook een borstzakje wat ik erg leuk vind! 

Mouwloze Aztecblouse - H&M

Deze blouse heb ik eigenlijk nog maar twee weken ongeveer en toch is hij favoriet! Ik vind de print echt te gek en zwart wit is ook weer helemaal in geloof ik.

Nou dit was het alweer... Wat vinden jullie de leukste blouse uit dit artikel?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff