11 april 2013

Mijn nieuwe zomerschoenen...

0 reacties
 

Ik ben pas met mijn moeder op zomerschoenen uit geweest! Uiteindelijk ben ik geslaagd en laat ik mijn zomerschoenen aan jullie zien. Ik heb kunnen slagen bij Invito. Hier was trouwens ook een actie dat je je oude schoenen kon inleveren en dan een waardebon kreeg voor €10 bij €40 besteding.  (voor elk paar schoenen wordt er €0,20 aan Dance For Life geschonkenHier heb ik gebruik van gemaakt...





Ik wilde heel graag Converse Allstars, ik heb het lage model in het grijs genomen. Ik dacht dat het wel een mooi basic kleurtje is. Ik heb al het hoge model in kobalt blauw dus ik ben hier heel blij mee! Dit paar kan ik  al wel aan op de wat warmere dagen! Ik heb maat 38 en deze schoenen kosten 69,99 (exclusief korting)




Ook heb ik nog een paar Havaianas teenslippers, deze kan ik voorlopig nog niet aan denk ik. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet van in de zomerstemming kom :-) Ik heb maat 37-38 en de kleur turquoise, dit leek mij wel een leuk zomerkleurtje. Deze slippers zijn ook van Invito en waren €27,99. Ik heb trouwens 'Pimp My Shrimp' van Catrice op mijn nagels. 

Uiteindelijk heb ik 2 bonnen (dus 2 paar schoenen) ingeleverd en dus €20 korting gekregen!
De kortingsactie is helaas zondag 7 april afgelopen...

Hebben jullie al zomerschoenen gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff