16 april 2013

My favourites... lente nagellakjes!

3 reacties
 
nr. 1          nr. 2        nr. 3         nr. 4         nr. 5           nr. 6
Nu het weer toch eindelijk een beetje op 'Lente' begint te lijken, kreeg ik zin om jullie m'n favoriete lente nagellak te laten zien! Kijk maar met mij mee...

1) Als eerste van het rijtje zie je een babyblauw nagellakje van Hema. Dit is nummer 09 van de lijn met nagellakken van 7ml.
2) Daarnaast staat mijn enige lakje van Essie. Lovie Dovie heet deze! Dit is de perfecte roze kleur in mijn ogen...
3) Dan een lakje van Kiko, nummer 389. Dit is een mooie mint-groene nagellak. Perfect voor de lente!
4) Dit lakje van Paris Memories staat bij nummer vier. Het is een mooi pastel roze kleurtje die je handen ook wat bruiner laat lijken!
5) Bij nummer 5 kun je een mooi kleurtje van Essence zien! Dit is 125 absolutely blue, zoals de naam al zegt een blauw kleurtje maar wel met een lila accent.
6) Als laatste zie je een favoriet kleurtje van Catrice, 820 Pimp My Shrimp heet deze. Dit vind ik een prachtig koraal kleurtje wat ik altijd met plezier draag!

De lakjes staan trouwens toevallig zo opgesteld, het is niet zo dat ik er een top 6 van heb gemaakt.

Wat vind jij het mooiste kleurtje van mijn selectie?

3 opmerkingen:

  1. Pimp My Shrimp is echt onwijs mooi! Ik ga 'm binnenkort zeker kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee lisanne in het echt is hij wel erg oranje vind ik. Heb hem ook xx laura

      Verwijderen
  2. :) Ik vind dat oranje tintje juist wel mooi! Dat maakt dat de kleur niet roze maar koraal is... haha

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff