1 februari 2014

My Photodiary januari # 2

0 reacties
 
Heei! 
Vandaag heb ik weer een photodiary artikel voor jullie!
My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van elke maand. Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...

Mijn favo ontbijtje: yoghurt en cruesli met chocolade stukjes met daarbij banaan. Jum 

Ik zit op de vocalgroup van school en voor de open avonden moesten we daarom 'optreden'.
Ik maakte deze selfie voordat ik wegging :)

Ik deed een maskertje op en gebruikte daarvoor de Herbals Honey Mask, een heel fijn masker.
Ondertussen waste ik ecen m'n kwasten. Moet ook gebeuren!

Herinner je je nog die donker grijze/zwarte broek die ik bij Primark kocht?
Eén keer gewassen en hij is al verkleurd... zo jammer! Maar gewoon grijs is ook mooi...

Beetje slecht kwaliteit foto maar ik had zo'n mooi uitzicht vanuit m'n kamer. 
De maan was echt heel goed te zien!

Ik heb een (nieuw) bureau voor m'n make-up. Dit bureautje had ik vroeger altijd op m'n
kamer en nu gebruik ik hem dus als make-up tafel. Ik ben er echt heel blij mee!

Ik moest een handtekening onder een document zetten en had eigenlijk nooit een handtekening.
Elke keer deed ik weer iets anders maar ik denk dat ik deze erin houd!

Cynthia was jarig en trakteerde, dit was het resultaat, haha : p

Selfiee met m'n fijne wintertrui... Deze heb ik lekker vaak aan op 't moment!

Ik haalde een 9 (waattt!) voor m'n School Examen voor LBV (levensbeschouwing).
Blij, blij, blij!

Gisteravond ging ik naar de MAD-night die ieder jaar op school georganiseerd wordt.
MAD staat voor Music Art Dance, een soort talentenavond dus! Het was echt heel leuk 
en ik was echt verbaasd over het talent wat er rond loopt op onze school :)

Dit was het alweer, januari is alweer voorbij en wat gaat de tijd snel! 

Hoe was januari voor jullie, goed begin van het jaar?

Love,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff