15 februari 2014

My Photodiary februari # 1

0 reacties
 

My photodiary is een artikel wat twee keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand. Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...



Met CKV (handvaardigheid) zijn we al een tijdje bezig met onze maquette, best leuk om te doen!


Ik maak er nu een gewoonte van om elke zaterdag m'n kwasten te wassen, wel zo fris!
Hier waren ze nog vies trouwens :)


Mijn oma werd 75 en daarom gingen we met de hele familie eten bij een van der Valk hotel.
Ik deed m'n haar en dacht, ik stifte m'n lippen rood. Normaal draag ik nooit rode lipstick maar bij zo'n gelegenheid vind ik het wel leuk!


M'n lieve nicht heeft prachtig haar, ik probeerde bij haar een nieuwe haarstijl uit waar ik per ongeluk op kwam. Zo als je misschien kunt zien is het een vlecht waarvan de bovenkant eerst gedraaid is.


A little bit of me-time! Maskertje in m'n onesie...


Aaahh! Ik heb 500 abonnees op YouTube, super bedankt allemaal!


Even m`n beautykastje opgeruimd, dit was de schade...


Een beschuitje met hagelslag is toch wel het allerlekkerst!

M´n vader heeft van de week een nieuwe telefoon binnengekregen. De Samsung galaxy note 3, wat een groot ding is dat! (zie m`n hand er naast)


Mooi uitzicht  als ik s´ochtends naar school fiets!


Blije selfieee



Laatste loodjes voor school, nu is het dan eindelijk vakantie! Fijne vakantie allemaal!

Follow me on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff