11 februari 2014

My Current High-end Beauty Wishlist

0 reacties
 
My Current High-end Beauty Wishlist
Hee!
We hebben allemaal wel dingen die we graag zouden willen hebben, maar er niet 123 geld voor (over) hebben. Ik heb daarom vandaag een aantal hele mooie beauty producten op een rijtje gezet die ik  graag aan mijn collectie toe zou voegen. De volgende producten heb ik misschien ooit wel een keer in mijn lades liggen...

 2. Too Faced natural eye palette
Hier heb ik al heel veel goede dingen over gehoord, het lijkt mij een prachtig palette met mooie aardetinten!
 


7. Zoeva brushset
Goede kwasten zijn een must have, daarom blijf ik mijn kwasten verbeteren

 


4. Too Faced shadow insurance
Ook hier heb ik hele goede dingen over gehoord, ik ben nieuwsgierig geworden!
 


6. Bobbi Brown Shimmer Bricks
Met deze shimmerbricks krijg je een super mooie glow op je wangen, een soort highlighter en blush in één.
 


1. Mac Blush Dainty
Deze blush van MAC is best bekend en staat al een tijdje op m`n wishlist
 


8. Urban Decay Naked 2
Dit palette lijkt mij de mooiste van alle 3 de Naked palettes die nu uit zijn, wow!
 


3. Benefit Whatt´s Up highlighter
Pas zag ik een filmpje van Beauyrush op YouTube, zij gebruikte deze prachtige highligher, het is een highlighter in stick vorm die een prachtige gloed geeft aan je wangen!
 

5. MAC brush 217
Ik ben nog op zoek naar een goede blending brush, deze van MAC is heel beroemd. Hij schijnt heel fijn te zijn maar is wel erg duur, vandaar dat ik hem bij dit lijstje heb gezet..
 
Welke high-end producten staan op jouw verlanglijstje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff