25 augustus 2014

Utrecht shoplog + foto's

0 reacties
 
Aloha! 
Vandaag ben ik met mijn twee lieve nichtjes naar Utrecht geweest. We hebben daar wat leuke items gewinkeld. Die laat ik vandaag zien in dit artikel, maar het leek mij ook leuk om jullie nog twee andere foto's van vandaag te laten zien. Kijk maar mee!

De prachtige Only winkel..

Tussen de middag haalden we een patatje bij Manneken Pis, zoo lekker!

Nu waar jullie waarschijnlijk voor kwamen: de shoplog! De herfst/winter collectie ligt trouwens overal weer in de winkels. Overal weer lekkere truien, vesten, lange broeken. Ik houd ervan...


♥ De fluffy zeegroene trui kocht ik bij The Sting voor €20
♥ De schuifspeldjes (die ik altijd kwijtraak) kocht ik bij een 'grabbelwinkel'. Zo'n soort pop-up winkel met allemaal bakjes met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt, haha :) 
♥ De perzik-bodybutter kocht ik bij de bodybutter voor €3, ja echt! 3 euro.
Het zit zo: deze bodybutter was al afgeprijsd van €16 naar €8, daarbij kreeg ik nog €5 korting omdat ik deze maand jarig ben en ik een TBS-klantenkaart heb. Spotgoedkoop dus :)
♥ Ik was opzoek naar een primer omdat ik snel glim op mijn t-zone. Ik kocht deze van Essence bij Kruidvat voor €3,39
♥ Ook kocht ik de stay all day concealer van Essence. Deze ga ik gebruiken voor onder mij ogen. De concealer kostte €2,59
♥ Als laatste kocht ik bij Pull&Bear deze bordeauxrode blouse met appeltjes voor €12,99. Dat vond ik eigenlijk best goedkoop en deze kleur vind ik zoo ontzettend mooi!

Dat was het, binnenkort komt er een shoplog van mijn vakantie online. En dan heb ik voorlopig wel weer genoeg geshopt! 

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En hebben jullie de afgelopen tijd nog wat gekocht? 

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff