13 augustus 2014

My beach essentials...

0 reacties
 

Het is zomer én het is vakantie! Dat is de perfecte combinatie voor een dagje strand. Maar wat neem je nou allemaal mee? Ik zou zeggen: 'less is more'! Kijk mee naar wat ik meeneem in mijn strandtas als ik een dagje naar het strand/zwembad ga :)


Dit is een overview van de spulletjes die ik meeneem in mijn strandtas. Ik loop er met je doorheen...
Als eerste een handdoek! Ik heb geen idee waar deze handdoek is gekocht. Het is zo'n lekkere grote en we hebben 'em al een hele tijd.

Wat heel belangrijk is als je naar het strand/zwembad gaat is: zonbescherming! S'ochtends breng ik in de zomer altijd mijn Biodermal zonnefluïde (factor 30) aan voor mijn dagcrème. Maar dat is alleen nog maar je gezicht!
Ik neem dus altijd zonnebrandspray mee, deze is van Cien (van Lidl) en ik vind 'em heel fijn. Hij brengt snel en makkelijk aan, hij laat geen witte waas achter én hij ruikt lekker! Dit is factor 20, wat opzich wel goed is voor mij. Ook neem ik altijd een zonnebril mee, deze is van Primark en kostte maar €1,50! 
Ik neem ook graag iets van een lippenbalsem mee, deze keer babylips. Om mijn lippen te verzorgen én omdat er SPF inzit. SPF 20 om precies te zijn! Met deze oranje die 'Cherry me' heet, krijgen je lippen ook nog een kleurtje!

Ook neem ik altijd mijn iPhone mee, standaard. Geen discussie, haha! Ik zorg er wel voor dat iemand even op mijn tas let als ik het water in ben. Want als er iets is wat je niet wilt, is dat je waardevolle spullen worden gestolen! Wat nóg handiger is, is dit trucje. Ik zag deze tip pas bij Femme! Mijn oortjes gaan ook altijd mee voor als ik muziek wil luisteren op m'n handdoekje :) Ze zitten trouwens in een super toffe donut van V&D!
Wat geld is ook wel handig voor als je een ijsje wilt kopen of een tijdschrift ofzo!

Ik neem altijd een flesje water mee, want het is belangrijk om goed te drinken met dit hete weer! Ik neem ook altijd iets te eten mee, dit keer een banaan.
Als ik de zee of het zwembad inga, bind ik graag mijn haar in een knotje. Dit doe ik met een scrunchie, deze is zacht voor je haar. Als je haar nat is breekt het namelijk sneller af! Hij is van NewLook trouwens!
























Als laatste misschien wel het belangrijkste... mijn bikini! Deze heb je laatst misschien wel in een shoplog kunnen zien! Ik kocht deze bikini in de sale bij The Sting. Ik vind ´em echt heel mooi!

Natuurlijk trek ik een beach-outfit aan als ik naar het strand ga en trek ik mijn slippers aan. Maar dit is natuurlijk niet wat ik meeneem in mijn strandtas. Maarja, ik wilde het nog wel even zeggen, haha!
Wat neem jij altijd mee in je beachbag?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff