15 augustus 2014

My photodiary augustus #1

0 reacties
 
Hoi! 
Het is weer de 15e van de maand en dus tijd voor een 'photodiary-artikel'. Voorbereiden voor vakantie en op vakantie, dat is hoe je mijn afgelopen twee weken kunt samenvatten. Kijk snel mee! 

Lekker thuis voorwerken voor mijn blog, zo komen er ook artikelen online als ik op vakantie ben!

Koffer inpakken :)

We hebben een MacBook gekocht! Yay!  Dit is niet het nieuwste model, maar een paar jaar oud. Hij doet het nog heel goed gelukkig en ik vind Apple echt veel fijner werken dan Windows! Nu nog iMovie kopen zodat ik m'n video's beter kan bewerken :)

Met mama had ik een pruimentaart gebakken

Aangekomen in Frankrijk, ergens in d'Auvergne staan we dan op een camping. We hebben een huurtent en voor mij is het de eerste keer k(r)amperen. Dat was best even wennen!

Foto's maken met simpele bloemetjes, i like it! 

Franse Voque en Glamour gekocht! Leuk om plaatjes te kijken voor inspiratie.

In een pizzarestaurant vlakbij de camping maakten ze pizza's met bladerdeeg, super lekker! En dat deeg maakten ze ook nog zelf omdat er een molen naast staat die van dezelfde eigenaar was. 

Mooi uitzicht! Wel was het vaak bewolkt en niet altijd zonnig. Je ziet hier dan ook een donkere lucht want het ging al snel weer regenen.

Met de jeugd op de camping maakten we een kampvuur totdat er een Franse vrouw met kort paars haar naar ons toe ging die beweerde dat ze van de politie was en dat het kampvuur onmiddellijk uit moest. Dat was echter niet zo, we hadden daarbij ook een vergunning van de burgemeester en ze stond bekend als 'de dorpsgek' haha. Toen ze terugreed kwam ze vast te zitten in de modder met haar auto. Die auto staat nu ik dit typ (een dag later) nog steeds vast, hahaha.

Dit was mijn vakantie tot nu toe. Wat heb jij gedaan afgelopen twee weken?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff