28 oktober 2014

Review ELF blushes

0 reacties
 
Hi guys!
Vorige week liet ik jullie de unboxing van mijn Elf bestelling zien. Vandaag wil ik de twee blushes die ik bestelde, reviewen. Nouja, eigenlijk een blush en een highlighter. Ik heb nog niet eerder blushes van Elf geprobeerd, dus ik ben benieuwd. Jij ook? Lees dan snel verder!

Dit zijn ze dan, ik bestelde 'berry merry' en 'gotta glow'. Beide producten komen uit de Studio lijn van Elf en komen in een doosje. Erg goed verpakt allemaal, ziet er professioneel uit!

De verpakkingen doen me, zoals ik al zei in het unboxing artikel, heel erg denken aan NARS. Mooie matte zwarte vepakkingen, met een spiegeltje van binnen. Als je ze open doet zit er ook een plastic laagje overheen, dit vind ik erg goed van Elf!
Deze blushes zijn in nog veel meer kleuren verkrijgbaar, berry merry leek mij een hele mooie najaarsblush en ook was ik heel benieuwd naar de 'glow' van gotta glow, kijk mee naar de swatches!

Wow! Goede pigmentatie! Ik ben erg tevreden over de kleur van de blush, gotta glow is een heel klein beetje poederig, maar dat is ook het enige negatieve wat ik er tot nu toe van kan zeggen.

Dit is mijn huid voordat ik blush en highlighter heb aangebracht, ik heb hier alleen wat bronzer aangebracht om mijn gezicht een beetje vorm te geven. Niet dat mijn gezicht zonder bronzer geen vorm heeft hoor, maar ik vind het gewoon heel mooi!

Mijn huid met de blush 'berry merry', wat een mooie kleur! Hij geeft echt wat frisheid en levendigheid aan mijn gezicht, super!
Mijn huid met 'gotta glow' en 'berry merry', die highlighter eroverheen geeft echt de finishing touch! Ik bracht het aan op mijn jukbeenderen en een beetje in een c-vorm rond mijn ogen. 


Super mooi, ik ben heel blij met deze producten. Ik weet zeker dat ik ze nog heel veel ga dragen, dit najaar maar eigenlijk in alle jaargetijden zijn dit mooie producten. Het laat mijn gezicht echt stralen. De blushes kosten 4 euro en zijn te koop op www.eyeslipsface.nl

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff