3 oktober 2014

My Roomdetails

0 reacties
 
Heei lovies!
Door middel van dit artikeltje wil ik jullie graag een sneak-peak geven van mijn kamer. Ik houd er echt van om mijn kamer gezellig te maken en heb al menig kringloopwinkel en Ikea afgestruind op zoek naar leuke decoratie en interieur-achtige items. Let's go inside!






Dit is dus mijn plekje in ons huis, waar ik het meeste te vinden ben. Ik ben onwijs blij dankbaar voor zo'n knus plekje, helemaal als je bedenkt dat veel mensen in deze wereld niet eens een dak boven hun hoofd hebben. Goed, misschien een beetje een rare wending dit, maar het is goed om je af en toe te beseffen hoe goed wij het eigenlijk hebben!
Vind jij het ook zo leuk om je kamer gezellig te maken? Veel van mijn meubels komen van Ikea, mijn decoratie haal ik eigenlijk overal en nergens vandaan. Je ziet een aantal dingetjes van de kringloop, de Action, DIY-projectjes en ook gekregen accessoires.

Hoe heb jij je kamer in gericht? En wat voor stijl heeft jouw kamer?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff