22 oktober 2014

H&M blushpalette + shimmerkwast

0 reacties
 
Hi lovies!
Zoals ik had beloofd, hier de review van mijn twee nieuwe beauty aanwinsten! Ik laat jullie vandaag
weten wat ik vind van het ´make me blush´ palette en de stippling brush van mijn bestelling bij hm.com laatst. Aan het uiterlijk kan het in ieder geval niet liggen...

Ik kocht de 'shimmerkwast' en 'blusher' zoals hm.com het noemt. Ik vind de verpakking echt stunning! Ik heb nog niet zoveel ervaring met HM beauty, dus ik was heel benieuwd naar de kwaliteit van deze producten. Ik review trouwens de producten samen, ik test de blush door die met de kwast aan te brengen, let´s do this!



Dit is het blush palette, het bevat 3 kleuren: een matte lichte perziktint, een knallende roze tint en een donkere paarsige tint. De laatste twee kleuren bevatten wél shimmer. Ik was bij aankoop van het palette heel benieuwd naar de lichte en de donkere kleur op mijn huid aangezien dit geen toegankelijke blushkleuren zijn voor mij. Van de roze kon ik wel inschatten dat het een mooie blushkleur zou zijn voor mijn huid. Laten we kijken of het ook echt zo is...

Hierboven zie je onder andere de swatches van het palette, goede pigmentatie! Ik ben heel benieuwd hoe deze kleuren zich gaan uitpakken op mijn wangen. De donkerste tint uit het palette lijkt namelijk wel heel bruin als swatch...

Dit zijn de blushes op mijn gezicht: rechtsboven zie je de matte perziktint, dit vind ik - tegen mijn verwachtingen in - een super mooie blush die een subtiele frisse blik geeft. Linksonder zie je de roze shimmery blush, deze geeft ook een hele mooie frisse uitstraling, door de shimmer is een highlighter hier overbodig denk ik. Prachtig! Rechtsonder zie je de donker paarsige blush, deze pakt heel rood-achtig uit op mijn huid. Ik heb nog nooit eerder zo'n tint gedragen en ik vind het best heftig staan. Het is een heel gepigmenteerd palette dus ik moet - zeker bij deze tint - heel erg oppassen met het aanbrengen. Dit is meer een geschikte blush voor de getinte huid, dan voor mijn bleke huidje vind ik!
Nu even over de 'shimmerkwast', ik heb de blushes met deze kwast aangebracht en wat me al snel opviel was dat de kwast veel poeder los maakte. Hi is dus niet helemaal geschikt in combinatie met dit palette, heb je nou een blush die erg gepigmenteerd is en niet snel 'poederig wordt', dan is deze kwast wel heel fijn. Hij brengt namelijk heel subtiel en gedoseerd aan, heel fijn! Ik gebruik hem nu liever in combinatie met mijn bronzer en highlighter, echt een shimmerkwast dus!

Conclusie: Ik vind dit een heel fijn palette met drie mooie kleuren, uitlopend van licht tot donker. Je kunt hier alle kanten mee op, ook voor visagisten is 'ie misschien heel fijn! De matte perziktint en de roze shimmery blush zijn hele mooie geschikte kleuren voor mijn huidskleur. De donkerste tint is iets meer geschikt voor de getinte huid. Voor de prijs die ik ervoor betaald heb (3,99), is het een super aankoop geweest!
De kwast heeft, net als het blushpalette, een heel mooi uiterlijk. Met de werking is ook niets mis, ik vind het een hele fijne kwast, vooral om poeder heel subtiel aan te brengen. Let wel even op dat je niet te hard door de poeder wrijft, er laat anders al snel teveel poeder los!

Blushpalette 3,99 en Shimmerkwast 5,99, te koop bij www.hm.com of in de winkel!

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff