13 mei 2014

Review: Rimmel Apocalips Lip Lacquers

0 reacties
 

Hoi!
Een paar dagen geleden kocht ik mijn tweede liplaquer van de Apocalips serie van Rimmel. Samen met een vriendin was ik naar Etos geweest. Er was namelijk een 1+1 gratis actie op Rimmel, en daar moest ik natuurlijk gebruik van maken! Ik kocht de Stay Matt powder en ik kreeg er een apocalips bij (of andersom, haha). Nu ik er twee heb, vind ik het wel tijd om een review te schrijven, bij deze!




Ik heb dus twee kleuren, een roze genaamt 101 Celestial en een vurige rood genaamd 304 Eclipse. De Apocalips van Rimmel zijn liplacquers. Dat wil zeggen lipstick in een vloeibare vorm die goed blijft zitten, eigenlijk een soort lipstains. Lipstick in een lipgloss-vorm, je brengt het dan ook aan met een lipgloss-applicator. De liplacquers 'trekken' als het ware in je lippen waardoor ze super lang blijven zitten, dit vind ik persoonlijk heel fijn aangezien een lipstick er bij mij heel snel vanaf vliegt, haha!

Time for some swatches! Celestial is een mooie roze kleur, het neigt een beetje naar oud-roze. Éclipse is een donker rode, wijnrode kleur. Je ziet trouwens op de bovenstaande foto mijn lippen zonder iets erop. Ik heb lippen met een vage liplijn waardoor het moeilijk is om mijn lippen netjes in te kleuren, blijven oefenen Anne! Zeker met felle lipkleuren vind ik het nog best lastig om mijn lippen netjes in te kleuren...


Hierboven zie je Celestial, wat een mooie kleur! Ik denk dat ik deze oud-roze kleur heel veel ga dragen in de komende lente en zomer. Dit is echt een kleurtje die je wel ziet zitten maar niet zo 'in your face' is, daar houd ik van! De Apocalips zijn heel gepigmenteerd want met één laagje zit de kleur er al gelijk goed op.


Éclipse vind ik een prachtige diep rode kleur, heel mooi! Wél erg heftig, zo'n kleurtje zou ik niet snel naar school dragen. Voor een feestje vind ik 'em wel geschikt. Ik vind het allebei prachtige kleuren, maar ik denk dat ik Celestial (de roze) het meest ga dragen. De textuur van de Apocalips vind ik heel fijn, je brengt ze aan alsof het een dikke lipgloss is, maar ze drogen op als een lipstick die heel longlasting is.

Echt aanraders dus! Er zijn trouwens nog meer kleuren in het assortiment van Rimmel. De prijs die je betaald voor een Apocalips liplacquer is € 10,99. Te koop bij alle drogisterijen zoals Etos, Kruidvat enz.

Love,
Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff