1 mei 2014

My Photodiary April # 2

0 reacties
 
Hoi!
Het is weer tijd voor een Photodiary, mijn fotodagboek die ik twee keer in de maand in de vorm van een artikel plaats op deze blog :) Deze keer gaat het over nagellak, mooie zonsondergangen, eten en inpakken voor Berlijn! Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...


Outfitfoto's schieten met een vriendinnetje! Hier droeg ik mijn nieuwe H&M shirt :)


Jeej, deze maand heb ik mijn nagellaklade weer eens open getrokken! Ik deed Essie 'Lovie Dovie' weer 'ns op, een snoepig roze kleurtje.

Mooie zonsondergang!


Samen met Eva maakte ik een chocoladematzetaart. Eigenlijk is het heel simpel, je maakt een laagjestaart bestaande uit matzes gedrenkt in wijn/druivensap (wij gebruikten druivensap) en gesmolten chocolade vermengd met een scheutje slagroom. Jummie!


Nagellaktime! Ik droeg een blauwe lak van Catrice ♥


Sundown! Zo'n mooi uitzicht als ik aan mijn bureau zit te werken...


Vandaag (als je dit leest een paar dagen geleden) trok ik mijn comfy kleding aan want ik ging mijn koffer inpakken...

Ik ga namelijk naar Berlijn!! *whoopwhoop* Nu je dit leest ben ik er al. Ik ga een midweekje met mijn oma de stad verkennen ♥

Wat doen jullie deze vakantie?

Love,
Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff