21 mei 2014

Action Beauty Shoplog

0 reacties
 

Hoi! 
Een paar dagjes terug ben ik eventjes de Action in 'gepopt'. Ik had eigenlijk niet echt iets nodig, maar je weet hoe het gaat bij Action... Natuurlijk kwam ik met wat 'beautystuff' terug, eigenlijk vind ik dat ik me nog best heb ingehouden, haha! Kijk mee naar wat ik heb gekocht als je benieuwd bent!



Bella duo cotton wattenschijfjes (80 stuks) | € 0,48


Wella Pro Series Heat & Shine protection mist (150 ml) | € 1,99


Dove Go fresh voedende douchegel met blauwe vijg en oranjebloesem | € 1,79


Rexona Women fresh deodorant | € 1,89


Andrélon droog shampoo zomerblond, ook al ben ik niet blond, dit was de enige droogshampoo die ze hadden. Ik wilde het graag proberen, dus ja die moest ook in mijn mandje :) | € 2,39


Doorzichtige elastiekjes (voor als ik ooit nog eens creatief wordt met mijn haar, haha) | € 0,49

Hope you liked it!

Love,
Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff