15 maart 2014

My Photodiary Maart # 1

0 reacties
 


My photodiary is een artikel wat twee keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand. Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...




Zelfgemaakte pizza is één van mijn favoriete gerechten! 


Goodnight! 

Dit was mijn uitzicht toen ik uit school fietste :)


Hi! :)


Ik vind het zo jammer dat 'Wie is de mol' bijna is afgelopen.
Hier ging Jan-Willem eruit.. Wie is de mol denken jullie? Ik denk Susan :)


Mama? Waarom heb je zo ontzettend veel sap ingeslagen?
Ehhm, ja het was in de aanbieding... 
Haha


Red lipsss.


Haha, ik zag pas deze lantaarnpaal.. Hoe hebben ze die schoenen er ooit in gekregen?


Mama gaf mij een chocoladereep omdat ik een goed cijfer (7,6) had
 voor mijn SE maatschappijleer. Dankjewel mama!


Wow! Sinds kort gebruik ik een nieuwe shampoo en conditioner. 
Deze laat mijn haartjes lekker krullen! :))


Spring is in the air!


Jeej! Ik kon mijn Allstars weer aan, in de winter vind ik dat te koud, haha


Het is een beetje een lelijke foto maar, ik heb mijn haar geverfd! 
Ik wilde eens wat anders en de kapper heeft daarom
een kleurspoeling aangebracht. het is een soort ombre, maar wel vrij hoog.
I like it! Wat vind jij ervan? Het is op deze foto nog erg rood, dit wordt
wel minder naarmate je het vaker hebt gewassen. Deze foto is namelijk net na
het verven gemaakt en ik ben een beetje overbelicht, haha


We hebben nu met ckv een fotografieproject waar we o.a. dit plaatje schoten...


....

Mijn zusje had vanochtend een musical, en ik mocht haar make-up doen! 
Ik maakte een roze/paarse cat-eye :)

Hoe waren jouw afgelopen twee weken?

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff