7 maart 2014

Inspirational: Minimalistisch Interieur

0 reacties
 




















Hoi!
Vroeger kon ik al urenlang fantaseren over verschillende soorten interieurs. Ik maakte altijd moodboards en daar kon ik de hele middag mee bezig zijn. Ik was dan ook dolblij toen ik mijn kamer opnieuw mocht inrichten. Nog steeds fantaseer ik er vaak op los over hoe ik later mijn eigen huisje zal inrichten en wordt ik altijd helemaal gelukkig als ik door de Ikea loop :) Ik heb een moodboard gemaakt met als thema: minimalistisch!

Een mooi wit interieur heb ik altijd al mooi gevonden, gewoon lekker strak en overzichtelijk. Minimalistisch maar wel met mooie accenten, die toch dat beetje kleur geven. Bijvoorbeeld met mooie bloemen of leuke kussens, rieten manden, leuke kandelaren. Ga zo maar door...
Je kunt de accessoires makkelijk aanpassen als de basis gewoon wit is. Ook ziet de kamer er heel ruimtelijk uit! Kijk mee naar een aantal voorbeelden van zo'n minimalistisch interieur!

Bron: Afzonderlijke plaatjes Pinterest

Misschien heb je mijn kamer wel eens gezien op de achtergrond van een filmpje of in mijn roomtour. Dan weet je misschien dat ik een grote rode muur heb, heel mooi hoor maar eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik mijn muur rood heb geverfd. Mijn kamer blijft, nu mijn muur rood is, altijd in het rode sfeertje hangen. Ik kan niet makkelijk wisselen van accessoires als ik het zat ben.
Als ik mijn kamer opnieuw zou inrichten zou ik waarschijnlijk voor zo'n soort interieur gaan. Wow! Love it!

Hoe hebben jullie je kamer ingericht, wat is het thema?
 
Love,
Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff