25 maart 2014

My Bag Essentials

0 reacties
 

Hi!
Als er iets is waar, wij meiden altijd mee slepen is het wel een tas. Vandaag laat ik jullie mijn 'bag essentials' zien. Dingen die ik eigenlijk altijd met mij meedraag, al is het naar school of naar de stad, of gewoon gezellig naar een vriendin. Klik snel verder!



Ik neem altijd mijn notitieboekje mee, overal waar ik heen ga. Eigenlijk is het mijn hersenen in een boekje. Hierin schrijf ik mijn ideetjes, to-do lists, planningen, samenvattingen enzovoorts in op. Daar hoort natuurlijk ook een pen bij!
Verder neem ik mijn agenda ook altijd mee, hierin schrijf ik (logischerwijs) al mijn afspraken in op. Ik gebruik mijn agenda zowel voor privéafspraken als schooldingen, dus die gaat altijd mee!

Iets wat ik altijd meeneem is mijn iPhone, het is mijn rechterhand en ik baal er dan ook van als ik hem soms van de oplader vergeet te halen. Weer een dag zonder dat handige ding...
Ook heb ik altijd minstens 1 paar oortjes bij me. Handig voor als ik muziek luister op de fiets. En natuurlijk gaat mijn portomonnee ook altijd mee. Daar zitten o.a. mijn identiteitskaart, bankpas, schoolpas, OV-chipkaart en losgeld in.


Dan neem ik, lekker meisjesachtig, altijd wat beauty-gerelateerde dingen mee. Vaak zit er in mijn tas een lippenbalsem, in dit geval Babylips :) Iets wat ook altijd in mijn tas of in mijn kluisje zit is deodorant, deze van Dove is mijn favoriet! Een inklapbare borstel, een elastiekje en een speldje gaat ook altijd mee. Altijd handig!
Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad! Wat neem jij altijd mee in je tas?
Love,
Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff