25 december 2013

TAG: I ❤ Winter!

0 reacties
 

Heei lieve lezeressen! Leuke/gezellige avond gehad gisteren? Nu het officiëel winter is en we de langste dag van het jaar volgens mij alweer gehad hebben, dacht ik dat het leuk zou zijn de I  ❤ Winter Tag te beantwoorden! Let's do this...


1. Het wordt kouder, pas jij je verzorgingsroutine aan?
Ja! Ik merk toch dat in de winter mijn huid droger is. Daarom moet ik mijn huid ook meer hydrateren. Of het nu gaat over mijn lichaam of mijn gezicht een voedende crème is altijd goed! Mijn favoriet is Nivea Soft, lekker basic maar heel goed!

2. Wat is je favoriete lippenbalsem in de winter?
Mijn favoriete lippenbalsem is die van Blistex, Medplus heet 'ie. Dit is zo'n fijne lippenbalsem! Ik gebruik hem echt heel vaak deze winter. Je kunt hem kopen in een potje of in de vorm van een stick. Ik heb hem in een potje maar eigenlijk is dat wel onhygiënischer. Als ik hem opnieuw zou kopen ga ik denk ik voor een stick. Maar dat is bijzaak want het is een echte favoriet!

3. Heb je weleens last van een winterdip?
Nou, eigenlijk niet. Ik ben ondanks de kou net zo vrolijk als in de zomer! :)
Hoe zit dat bij jullie?

4. Wat zijn je meest gedragen schoenen in de winter?
Daar hoef ik niet lang over na te denken. Dat zijn mijn cognac veterlaarsjes van 'Van Dalen' die ik met mijn oma kocht in Arnhem! Ik ben er echt gek op en draag ze bijna elke dag!


5. Wat is je favoriete winterherinnering?Dat is alweer een paar jaar geleden toen ik met ons gezin in Finland was. We gingen op vakantie naar Finland vanwege het 12,5 jarig jubileum van mijn ouders' huwelijk. We waren daar terwijl het weer af en toe uitschieters had van ong. -26 graden! We gingen daarom helemaal ingepakt naar buiten met o.a.  thermo ondergoed, ski-pak en oorwarmers. We konden ons uren vermaken door van een hoge berg sneeuw af te glijden, sneeuwpoppen te maken en sneeuwballen te gooien.

6. Wat is je favoriete winteraccessoire?
Dat zijn mijn statement kettingen! Als je een simpele warme trui aan hebt maken die het helemaal af. Een statement ketting geeft je outfit echt een upgrade vind ik!

7. Wintersportvakanties.. Is dat wat voor jou?
Ik ben eigenlijk nog nooit écht op wintersportvakantie geweest. Die keer naar Finland is eigenlijk de enige vakantie geweest met echt veel sneeuw enz. Ik ben meer een type wat in de zomer lekker het zonnetje op zoekt.

8. Heb je iets leuks gepland staan voor aankomende winter?
Ja! En eigenlijk ben ik dat op dit moment aan het doen. Ik ben nu namelijk in Londen, je hebt het vast al gehoort of gelezen. Nu ik dit schrijf ga ik over een paar uur naar het vliegveld... Exciting!

9. Wat is jouw guilty food pleasure in de winter?
Dat zijn eigenlijk twee dingen namelijk Feeststol (je weet wel dat krentenbrood met spijs erin) en warme chocolademelk met slagroom. Beide dingen vind ik echt bij de winter passen en zijn zoo lekker!

10. Wat zijn jou favoriete bezigheden in de winter?
In de winter, natuurlijk rondom de feestdagen, ben ik veel bij familie en vrienden. Lekker koken en bloggen zijn ook favoriet!


Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Love,
Anne

Bron foto's: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff