16 december 2013

My Photodiary december # 1

0 reacties
 

Hey Allemaal! Het is alweer half december en vandaag heb ik daarom voor jullie weer een Photodiary artikel voor jullie. Ik ben één dagje later dan normaal maar dan kwam wat beter uit.
My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...





Ik begon deze maand met een mooi winter landschap tijdens mijn dagelijkse tochtje naar school. Prachtig, de winter is nu echt begonnen!

Quality Street hoort echt bij deze tijd van het jaar. Dit zijn echt één van de lekkerste snoepjes in mijn ogen! Als je quality street kent, ik vind die ene met de witte vulling het lekkerste. :)

Winter wonderland.... 

Ook dit jaar had ik weer een chocoladeletter... Natuurlijk de letter A, deze was in puur.

Ik had ook o.a. een nieuwe film gekregen, deze hebben we de dag erna gelijk gekeken. Mooie film, als je benieuwd bent 'Google it'!

Zoo mooi uitzicht elke morgen op de fiets. Ik blijf maar foto's maken. Nu verveel ik jullie er ook nog eens mee, haha!

Mijn ouders gingen hun kledingkast uitzoeken en mijn vader wilde deze blouse weggooien. Verklaar me voor gek maar ik heb hem gewoon overgenomen! Ik geloof echt dat elk kledingstuk, hoe lelijk soms ook, als je het goed styled heel mooi kan zijn in een outfit!

Mijn nieuwe favoriet! Kokos Drink van Lidl. Mijn moeder vond het niks maar ik vind het geweldig! Smaken verschillen...

 We aten een paar dagen geleden spaghetti en mijn vader schepte de saus op. En per ongeluk kwam er een hartje uit! Dat moest natuurlijk op de foto gezet worden. Trouwens dat witte dat bovenop ligt is geitenkaas. Dat is echt heerlijk in combinatie met spaghetti..

Grappig, toen ik een to-do lijstje aan het maken was werd ik er bij bepaald dat het 11-12-13 was. Dat komt ook maar één keer voor natuurlijk!

Dit is hoe ik mijn zwarte statementketting o.a. combineer! Hierbij droeg ik een bordeaux-rode skinny jeans.

Toen ik wakker werd een paar dagen terug dacht ik dat er sneeuw was gevallen. Maar het bleek mist te zijn... jammer!

Mijn kamer gezellig gemaakt voor deze winter! Love it.

Waat? Ik heb al 400 abonnees op YouTube! Dankjulliewel!  

Dit artikel sluit ik af met mijn ontzettend verslavende chocoladereep van Côte D'or. Deze heb ik bijna in 1 keer helemaal opgegeten... oeps! 

Hoe waren jou afgelopen twee weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff