9 december 2013

Review: Catrice Absolute Nude Palette

0 reacties
 
Al een tijdje liep ik tegen dit palette aan van Catrice, al deze nude kleurtjes zagen er veelbelovend uit. Toen de 1+1 gratis actie van Kruidvat was, heb ik heb daarom gelijk maar meegenomen. En tot nu toe heb ik er nog geen seconde spijt van gehad! Kijk mee naar een review en swatches van dit product...




Dit is hem dan, het absolute nude palette van Catrice, het palette bevat zes kleurtjes die allemaal heel draagbaar zijn. Wat donkerdere aardetinten maar ook wat lichtere meer highlight-kleurtjes. 


Het palette bevat dus zes kleurtjes en elke oogschaduw bevat shimmer. Er zitten dus geen matte kleurtjes in het palette wat misschien wel jammer is. Op zich vind ik het niet zo'n probleem want ik vind shimmery oogschaduws persoonlijk net zo mooi!


Bij het doosje krijg je ook een kwastje, er zitten twee kanten aan. De ene kant is een sponsapplicator en de andere kant heeft een oogschaduwkwastje. Persoonlijk gebruik ik nooit sponsapplicators en van het kwastje verwachtte ik ook niet al te veel. Toch heeft het oogschaduwkwastje wat er bij zit mij niet teleurgesteld. Je kunt er prima mee uit de voeten. Natuurlijk kun je beter je eigen oogschaduwkwasten gebruiken want bijvoorbeeld blenden lukt hier niet mee, maar het is een leuke toevoeging!


De verpakking vind ik ook erg praktisch. Het is een handzaam, plat palette die niet teveel ruimte inneemt. En dat is een groot pluspunt in mijn ogen. Maar nu genoeg gekletst over de verpakking... op naar de swatches!

 

Hier zie je elke kleur met één veegje aangebracht op mijn handpalm. Ik heb de oogschaduws overigens gewoon in volgorde van het palette zelf getest.
* Als eerste zie je een highlighter, dit een is een heel lichte beige kleur met een gouden ondertoon.
* Daarnaast zie je een licht roze kleurtje die (je ziet het hier niet zo goed) heel mooi gepigmenteerd is en een heel mooie glans heeft!
* Daarnaast heeft het palette een mooi brons-bruinig kleurtje. Dit vind ik misschien wel de mooiste van het hele palette. Wow, hier zit iets rosé gouds verwerkt.
* Dan zie je een goudtint, deze is niet extreem goed gepigmenteerd maar toch een heel mooi kleurtje wat niet kan ontbreken in dit palette vind ik.
* Als een na laatste kleurtje alweer zie je een donkerbruine kleur, die ook goed pigment heeft.
* Als laatste alweer zie je een heel donkerbruin kleurtje die je bijvoorbeeld mooi in de 'outer V' kunt doen of of onder je wimperrand kunt dragen.



Hier zie je een ooglook die ik met met dit palette heb gemaakt. Ik ben heel enthousiast over dit palette, omdat het hele mooie basic kleuren heeft om een look mee te maken die je elke dag kunt dragen. De highlighter is ook echt prachtig door z'n shimmery effect. Ja, dit palette ga ik nog vaak gebruiken denk ik!


Hier zie je een fullface foto van mij met de ooglook op. Het geeft een heel natuurlijk effect maar laat je ogen toch net wat mooier uitkomen! Ik ben enthousiast, en al helemaal omdat dit een budgetproduct is. Je kunt hem voor €4,99 kopen bij Kruidvat of Trekpleister.

Ik ben blij met dit oogschaduwdoosje, wat vinden jullie ervan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff