3 februari 2015

Five faves #1

0 reacties
 
 Na mijn beslissing om te stoppen met een maandelijkse 'favorieten-video', moest ik wat anders verzinnen. Want stoppen met het delen van mijn favorieten is geen optie. Daarvoor zijn we hier toch? Ik bedacht een nieuwe 'rubriek', waarvan dit de aftrap is: five faves! In deze artikelen laat ik jullie vijf favorieten op het moment zien, en dat kan echt van alles zijn. Kijk maar mee!

Allereerst: mijn nieuwe haarkleur! Ik ben vorige week maandag naar de kapper geweest en ging voor een nieuw kleurtje. Ik heb een koperkleur gekozen, het is trouwens een kleurspoeling net als vorige keren dat ik mijn haar verfde. Een kleurspoeling vervaagt langzaam uit je haar en is dus heel anders dan permanente haarverf waarbij je uitgroei hebt. Wat je op de foto ziet is het resultaat na twee keer wassen en ik ben er onwijs blij mee!

Dan kon mijn bodysplash van Victoria's Secret natuurlijk ook niet ontbreken. Ik schreef er hier een artikel over, en ook vorige week (geloof ik) zag ik ze weer staan en dit keer in de folder van Kruidvat! Ik heb de geur Mango temptation en ik ben er onwijs blij mee, heel lekkere zoet/frisse geur!



Je kunt mij de laatste tijd veel vinden in deze onesie van Primark. Eigenlijk is 'ie van mijn broertje, maar who cares: ik trek hem gewoon aan! Het is een union jack onesie zoals je wel kunt zien en hij zit heerlijk zacht en warm. Mijn onesie is trouwens helemaal afgedragen, en er zit een heel groot gat in, dus eigenlijk moet ik zelf nog een nieuwe kopen... Maar tot die tijd bevalt deze heel goed!

De app 'Wunderlist' is ook favoriet geworden de laatste tijd. Ik heb namelijk zondag bestempeld als mijn 'huiswerkdag', en elke zondag maak ik in deze app een grote to-do lijst. Doordeweeks gebruik ik gewoon mijn papieren notitieboekje, maar deze app is echt ideaal! Je kunt hem trouwens ook synchroniseren op al je mobiele apparaten, zo heb ik hem naast de laptop ook op mijn mobiel staan!


Als laatste wil ik heel graag dit palette benoemen, het W7 lightly toasted palette (dupe Naked 1). Ik gebruik hem namelijk elke dag vanaf het moment dat ik hem kreeg. Het palette bevat prachtige kleurtjes voor een everyday, maar ook een heftigere look. Ik doe zelfs (sinds mijn haar is geverfd) mijn wenkbrauwen ermee! De donkerste matte kleur is perfect, lovelovelove dus.

Dit waren mijn eerste 'five faves', wat zijn jouw favorieten op dit moment?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff