13 januari 2015

Tip: Victoria's Secret Bodyspray

0 reacties
 
Toen ik laatst bij Etos was, waren de medewerkers bezig om stellages te vullen met VS bodysplashes.  Vol met Victoria's Secret dus, in allerlei geuren. Aangezien Victoria's Secret niet goed verkrijgbaar is in Nederland (alleen op Schiphol geloof ik), was ik instantly happy toen ik dit zag. Bij deze dus een review van mijn nieuwe aanwinst!





Nadat ik mijn hele arm vol had gespoten met alle geuren, kocht ik 'Mango Temptation'. Gevolg was dat ik de hele dag nog rook als een grote parfumerie, maar dat nam ik voor lief, haha! Mango Temptation is een hele lekkere zoet/frisse mango-geur, zoals de naam alwel doet vermoeden.

De verpakking zegt dat het een mango en hibiscus geur is, hibiscus is zo'n hawaiibloem (je weet vast wel wat ik bedoel). Een fragrancemist heeft een waterige formule, dat je gemakkelijk even kunt opspuiten en dat een heerlijke geur afgeeft. Het is dus een iets lichtere formule dan een eau de toilette of parfum, en vervliegt dus ook iets sneller. Eigenlijk vind ik dat de houdbaarheid van de geur nog best lang is, na ongeveer 3 uur was het vervlogen bij mij. 

Voor de mensen die op de ingrediënten letten: zie hierboven! Het eerste wat mij opvalt is Alcohol Denat, tja dat is niet zo geweldig. Gelukkig is het geen nachtcrème of zoiets, bij een parfum kun je nu eenmaal verwachten dat er alcohol inzit. Het is trouwens een flacon van 250 ml, ontzettend veel! Ik kan hier denk ik heel lang meedoen, ondanks dat je het wat vaker bij moet werken...

Het is misschien een beetje een zomer-geur, maar dat maakt mij niet uit. Ik ben echt verliefd op dit product en ik zal het veel gaan dragen, of het nu winter of zomer is! 
Je kunt deze, en nog veel meer Victoria's Secret bodysplashes, vinden bij Etos. Het is wel een Op=Op actie, dus ik hoop dat je ze nog kunt vinden! Maar deze bodysplashes duiken regelmatig op bij Etos. Ik betaalde voor deze bodysplashes € 10,00.

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff