1 juli 2014

Review: Miss Sporty Incrediball mascara

0 reacties
 

Hoi!
De Miss Sporty Studio Lash Multi-action mascara, het is een hele mond vol. Ik heb deze mascara nu al een tijdje in gebruik en vandaag laat ik jullie weten wat ik ervan vind! De kleur van de foto's past trouwens wel erg goed bij mijn lay-out bedenk ik me net. NOT! :)




Kijk de verpakking, helemaal in het WK thema, haha! Nu even over de werking: incrediball, dat komt overeen met het (best wel aparte) borsteltje wat je hierboven ziet. Het is een plastic borsteltje met een balletje aan het uiteinde een balletje. Hiermee kan je gemakkelijk in de hoekjes van je wimpers komen.
De mascara geeft veel volume en maakt mijn wimpers heel zwart, maar de mascara scheidt mijn wimpers niet zo heel goed. Er zit best wel veel product op het borsteltje als je hem uit de huls haalt, maar als je het borsteltje er langzaam uithaalt en eventueel een beetje afstrijkt komt het helemaal goed! Maar dat is wel even iets waar je op moet letten :)



Deze twee foto's hierboven heb ik met mijn mobiel gemaakt, daarom is de kwaliteit iets minder goed dan de andere foto's sorry. Maar hopelijk kun je wel goed zien wat de mascara met mijn wimpers doet, ik vind het effect dat deze mascara geeft heel mooi! Hij maakt ze heel zwart en geeft vooral heel veel volume. Het separeren is wel een verhaal apart, maar als je goed doseert krijg je geen klontjes. Ik denk ook dat het separeer-probleem komt doordat de 'haartjes' op het borsteltje vrij kort zijn..

Ik vind de mascara fijn, het enige nadeel is dus dat separeren. Hier moet je dus even op letten. Ik ben wel heel enthousiast over het volume wat 'ie geeft! De mascara is te koop bij Etos en kost 3,99 euro.

Love,
Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff