2 juli 2014

My Photodiary juni # 2

0 reacties
 

Hoi!
Het is alweer 2 juni zag ik vandaag tot mijn schrik! Dat betekent dat het weer hoog tijd is voor een 'My Photodiary' artikel. Ik heb het gevoel dat de maanden omvliegen, ik heb over een weekje zomervakantie! CAN'T BELIEVE IT! Dus. Bij deze een kijkje in mijn bijzonder interessante leven van de afgelopen twee weken..



Dit masker heb ik gemaakt bij ckv (een soort beeldende vormgeving). Ik ben niet zo tevreden over de roze kleur, maar voor de rest vind ik 'em wel tof! Hij ligt nu op mijn kastje tussen mijn fotolijstjes :)


Deze foto plaatste ik op Instagram nadat we ik met mijn ouders, broertje en zusje in de Biesbosch was geweest. We gingen op bevertocht, met een bootje langs de sloten waar de bevers moesten zitten. Dit deden we 's avonds dus mijn moeder maakte deze foto van mij bij zonsondergang.



Op de fiets naar school... deze week heb/had ik toetsweek. Dus ik fiets vaak alleen omdat ik op heel rare tijden moet beginnen, oh well. In mijn eentje fietsen in best relaxed!


Oeeh, een sneak peak van mijn everyday-bakje! Ik weet niet waarom deze foto op mijn telefoon stond, maar ik vond het wel leuk om even te laten zien.


Breakfast-time! Hier nam ik een boterham met chocopasta en banaan en drok ik een kopje (lees: kop) thee.


Leren, leren, leren, leren. Tot je erbij neervalt, morgen en overmorgen heb ik nog toetsen en daarna alleen nog boeken inleveren en dat soort shizzle ;)


Check deze fabulous watermelon, hij is grooot! En lekker.


Altijd fijn wanneer een vogel besluit het uitzicht vanaf je kamer te verpesten.


Vandaag ben ik een dagje vrij, althans, ik moet nog wel leren. Ik had vandaag geen toetsen dus ik kan me nu goed voorbereiden op de toets die ik morgen heb!


Vandaag dus een make-uploos dagje, mama maakte een smoothie voor me :)
Hebben jullie ook bijna vakantie?

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff