15 januari 2014

My Photodiary januari #1

0 reacties
 

My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken!


M'n broertje had een carrotcake gemaakt, dit is zooo lekker! Jum.. 

Selfieee :)

Als ik aan het einde van de middag terug van school naar huis fiets heb ik meestal zo'n uitzicht! Wow!

Haha kan jij dit lezen? Het duurde bij mij even maar het is gelukt!  :)

Op vrijdagavond hebben we sinds kort afgesproken om dan spelletjes te gaan doen. Ik houd van spelletjes en ik mocht als eerste kiezen welk spel we gingen spelen... Ik koos dan ook voor een oud, vertrouwd spelletje Monopoly. Nouja, dan wel met bankpasjes! ;)

Een vriendinnetje stuurde deze foto door die ze had gemaakt, ook al zoo mooi!

Pfff ik moet wel weer wennen hoor na twee weken niks doen, jullie ook?

Okee deze foto is een beetje random maar het was 22:22 dus dat moest ik even vastleggen, haha.

Ooh dit is zo herkenbaar! Lol!

Hoe was het begin van 2014 tot nu toe voor jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff