26 november 2013

Teeez nagellak 05 - Vernis à Ongles

0 reacties
 
Hoewel ik op het moment niet veel nagellak draag, heb ik vandaag toch een nagellakswatch voor jullie! Dit schatje lag al een tijdje op mij te wachten en vandaag maak ik er dan eindelijk een artikel over. Dit mooie lakje kreeg ik voor mijn verjaardag van een vriendin. In haar woonplaats verkopen ze een merk genaamd Teeez en ik was altijd al benieuwd naar hun producten. Ik kreeg van haar dus dit prachtige nude/zalm-achtige kleurtje, kijk mee naar de swatches...


Het is een heel aparte maar heel mooie kleur! Het is eigenlijk niet te omschrijven maar als ik dan toch een poging zou doen zou ik uitkomen op een roestigbruinzalmachigrozenude kleurtje... haha snap je hem nog? Het heeft een mooie verpakking en een vrij standaard maar goed kwastje. In het potje zit 8,5 ml en het is kleur 05 - Vernis à Ongles. Dat klinkt een beetje als Frans volgens mij...


Nou dit zijn de swatches... Na één laagje dekt het eigenlijk al maar ik heb hier voor de zekerheid twee gedaan voor een extra mooi effect. In het potje lijkt de kleur shimmery maar op de nagels zie je daar niet zoveel meer van terug. Wel heeft 'ie een mooie glans!
Ik ben best wel tevreden over deze nagellak! Kijk mee naar de pluspunten:
- Het heeft een mooie glans
- Het droogt erg snel
- Het dekt heel goed
- Het is een bijzondere kleur die ik persoonlijk nog niet had

Minpunten zijn misschien:
- De veelbelovende shimmer komt niet echt tot z'n recht op de nagels zelf
- Teeez is niet echt goed verkrijgbaar overal

Meer weet ik eigenlijk niet... dus dat geeft wel aan dat ik dit lakje jullie kan aanbevelen! Neem eens een kijkje op hun site als je geïnteresseerd bent in meer producten van Teeez Trendy Cosmetics.

Heb jij iets van het merk Teeez? En wat vindt jij van deze nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff