6 oktober 2013

Review: Essence lipstick nr. 44

0 reacties
 

Classy red lips voor een budgetprijsje. Dat willen we allemaal wel toch?
Ik stuitte een tijdje geleden op deze mooie lipstick van Essence die ik bij mijn nicht zag. Hij leek mij heel mooi en daarom vroeg ik hem voor mijn verjaardag van mijn broertje, vandaag laat ik jullie weten wat ik ervan vind. Ben je beniewd naar de kwaliteit van deze lipstick? Lees dan gauw verder...

 
Dit is de lipstick, hij maakt deel uit van de oude lipsticklijn van Essence maar is nog steeds te koop.
Het is kleur 44 en heet ´Almost Famous´, de huls heeft de zelfde kleur als de lipstick zelf.
Persoonlijk vind ik de verpakking nou niet echt om van te juichen, het ziet er een beetje goedkoop uit.
En dat is het natuurlijk ook... maar het gaat ten slotte niet om de buitenkant! 
 
Dit is de lipstick geswatched op mijn hand, hij geeft redelijk pigment af maar het is geen ´wow´ effect.
Maar dat vind ik niet erg, de lipstick is glossy en een klein beetje transparant. De kleur is een beetje rood roze, framboosachtig zou je kunnen zeggen!


Als ik de lipstick op mijn lippen heb, vind ik het echt een heel mooie kleur! Niet classy knalrood zoals je zou verwachten maar meer een beetje donker roze. Ik vind het echt een heel mooi effect geven op mijn lippen en zou deze lipstick gerust dragen naar een feestje of iets dergelijks. De lipstick heeft trouwens ook een geur/smaak, hij ruikt een beetje snoepjesachtig. Je kunt je misschien aan de geur storen maar persoonlijk heb ik dat niet. Al met al vind ik het een mooie lipstick, voor een fijn prijsje.

Pluspunten: 
+ de prijs
+ de verkrijgbaarheid
+ de glossy finish
+ de kleur

Minpunten:
- geen fantastisch pigment
- de verpakking
- de geur (maar dat is persoonlijk)

De lipstick kost €1,99 en is o.a. te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vinden jullie van de lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff