30 december 2014

Karin Herzog AHA cream

0 reacties
 
Karin Herzog, het merk wat Kate Middelton altijd gebruikt. Haar 'holy grail', en ik had er nog nooit van gehoord. Toen ik werd gevraagd of ik een product van dit merk wilde uitproberen, was mijn antwoord natuurlijk ja! Inmiddels is dit product al voorbij gekomen in een 'favorieten-video' en dan weten jullie wel hoe laat het is...

Karin Herzog is een Zwitsers merk en staat bekend om de stabilisatie van pure, hoog geconcentreerde zuurstof in verzorgende crèmes. Zuurstof in de huid verbetert de aanmaak van nieuwe huidcellen en stimuleert de opname van de werkzame ingrediënten uit de Karin Herzog producten. Nou dat klinkt allemaal veelbelovend, maar wat vind ik er eerlijk van? Dit is het product wat ik uitkoos, de AHA cream. 
Het is een flacon van 50 ml, met een super chique uiterlijk. Je doet echt super lang met zo'n hoeveelheid. Je gebruikt namelijk per keer maar een minimale hoeveelheid die echt meer dan genoeg is voor een goede verzorging van je gezicht. Na gebruik van deze crème, merkte ik geleidelijk aan resultaat. Na een weekje ging mijn huid van heel onrustig en acne-gevoelig, naar rustig met veel minder roodheid. Dit had ik nog nooit gehad bij een crème, dat ik zo snel verschil merkte. Nou zou het natuurlijk kunnen dat het toevallig is, maar ik kan het eigenlijk nergens anders aan toeschrijven. Mijn reinigingsroutine is namelijk gelijk gebleven... 

Ik was echt super verrast en blij met het resultaat van deze crème, de beloftes van een gebalanceerde rustige huid heeft 'ie in ieder geval dubbel en dwars goed gemaakt naar mijn ogen. Maar als ik dan toch twee nadelen mag noemen: de geur, die niet gericht is op de jonge huid. Ik vind het meer geschikt voor een oudere leeftijdscategorie aangezien het een heel aanwezige geur heeft. Het tweede nadeel is prijs en verkrijgbaarheid. Deze crème is namelijk o.a. te koop bij www.feelunique.com voor €57,60. Tja, het is niet niks voor een crème, maar je krijgt dan ook niet niks! Deze AHA cream is niet vergelijkbaar met elke andere crème die ik tot nu toe heb gebruikt!

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review gehad hebben,
X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff