11 november 2014

02-11-'14| Een dagje in het bos

0 reacties
 
Hi lovies!
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, ben ik dol op fotografie. Fotograferen is echt iets wat ik urenlang kan doen, zo ook vorige week zondag. We gingen met het gezin naar het Kralingse bos en ik nam mijn camera mee. Ik schoot wat plaatjes, ook hebben we wat oufitfoto's gemaakt. Dat artikel komt overmorgen online!


Na even een frisse neus te hebben gehaald in het bos, gingen we eten bij 'De Tuin' aan de Kralingse plas. Het is daar echt super lekker en niet zo heel duur! Hierboven kun je zien wat ik o.a. bestelde, echt een aanrader als je in de buurt bent. We hebben daar heel lekker gegeten, altijd fijn om een lekker warm restaurant binnen te stappen als het weer wat kouder wordt buiten. Alhoewel, het was wel echt een hele mooie, zonnige herfstdag!
Ik kan altijd echt zó genieten van dit soort gezinsmomenten! Nu moet je niet denken dat we dit wekelijks doen hoor, eigenlijk komt het er op neer dat we om het jaar naar het bos gaan, haha!

Deze week dus wat meer persoonlijke artikelen, overmorgen kun je de outfit verwachten!

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff