23 juni 2013

Limited Edition Essence - augustus 2013

0 reacties
 



Ik ben altijd dol op Limited Editions! En dit keer heb ik een nieuwe LE gespot bij Essence. 
Hij heet 'Me & My Icecream' wat natuurlijk heel toepasselijk is bij de zomer!
Deze LE zal in augustus in de schappen liggen, en ik ben heel benieuwd.
Ik kan jullie wel alvast een voorproefje geven, kijk maar met mij mee!

                                 
Mooie oogschaduw's in natuurlijke kleurtjes!
€2,89 per stuk
01. Cone head
02. Icylicious
03. Always on my mint
Dit is een lekker felle cream blush!
€2,89
01. Ice bomb
Dit zijn handdoekjes voor als je
bijvoorbeeld hebt geknoeid met je
ijsje! : ) €1,39
01. I scream Ice cream
Dit zijn lipbalms! Ze zien er een beetje uit als
ijsjes! €1,99 p. stuk
01. Ice, Ice baby
02. Icylicious
03. Ben & Cherries
Hele mooie kleurtjes nagellak, als je het mij vraagt!
Het kost € 1,89 per stuk
01. Ben & Cherries
02. Always in my mint|
03. Ice, ice baby
04. Icylicious
Dit zijn nagelstickers die je als een topping over je
nagellak heen kunt doen voor een 'special effect'!
€1,99
01. Rainbow sprinkles
En als laatste zijn dit 'Shimmer Pearls' die heel mooi
zijn als highlighter! €3,39
01. I-cy u
Ik ben in ieder geval heel enthousiast geworden van deze Limited Edition en ik denk dat ik ook zeker nog even langs het Essence schap zal lopen en alles nog eens van dichtbij ga bekijken in augustus!

Wat vinden jullie van deze Limited Edition?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff