5 mei 2013

Review: Essence maximum definition volume mascara

0 reacties
 


Een tijdje geleden ben ik door Cynthia  getipt om deze mascara eens te proberen...
De Maximum Definition Volume mascara van Essence Kijk maar met mij mee wat ik er van vind!


 Dit is het borsteltje, het is een flexibel smal rubberen borsteltje met toch veel haartjes! Deze vind ik erg fijn werken. Ik houd wel van deze rubberen borsteltjes want mijn Max Factor False Lash Effect mascara heeft ook zo'n soort borsteltje. Alleen die is wel een stuk dikker, die mascara is echt een favoriet van mij. Met dit borsteltje kun je gemakkelijk bij alle wimperhaartjes, zowel in je ooghoeken als de haartjes aan de onderste wimperrand! 




 Dit is het resultaat, ik vind het een fijne mascara! Hij geeft veel lengte en separeert de haartjes goed. Maar de mascara geeft niet echt veel volume, terwijl Essence wel belooft veel volume te geven. 

Het borsteltje werkt erg fijn en je kunt gemakkelijk overal bij (zoals ik hierboven ook al zei). Het is niet mijn all-time favourite want de Max Factor False Lash Effect staat nog steeds bovenaan, maar wel één die in de top 5 mag! Voor een klein prijsje als €2,79 vind ik de mascara al helemaal goed!

Ja, ik ben enthousiast! Cynthia had gelijk, het is een fijne mascara. Misschien niet de beste maar voor die prijs vind ik hem echt super...

Wat is jouw favoriete mascara?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff